Ytterligare en vecka

Hej!

Swooosch, ocksa har ytterligare en vecka gatt. Det gar sa snabbt att jag inte hinner med! Dessutom flyter alla dagar ihop till en enda smet sa jag har faktiskt inte den blekaste aning om vad vi har gjort vilken dag.

Jobbade tisdag och onsdag och det hande inget ovanligt. I torsdags var vi lediga nastan hela ganget och vi drog till nissi beach. Dar hade vi en superdag! Det basta var helt klart nar jag och tre tjejer till hoppade Bungy Jump. Man hoppar fran en kran pa en klippa och doppar halva kroppen i det turkosbla kristallklara vattnet. Tror det ar 60-70 meter hogt. Kanslan var verkligen helt otrolig och det ar nagot av det basta jag gjort! Superharligt.

Har varit ute flera ganger den har veckan ocksa. Har blivit grabbarna och carwash nagra ganger och en gang gick vi ut med Danny och tva engelska killar pa hotellet och vi gick till sea cavern och spelade bordsfotboll och biljard innan vi gick till castle club och dansade. Alla kvallar har varit superbra och man lyckas att komma hem runt 4-4.30 jamt, det ar en lagom tid pa nagot satt.

Man vet nastan aldrig i forvag om man ska ga ut eller inte. Man blir liksom sugen om alla andra vill ga. Ofta kommer jag och Ida hem vid kvart over 11 och sitter Linda, Cissi och Tobbe och forfestar da hanger vi saklart pa!

Igar kvall var jag och Ida lediga och vi lanade med oss Dannys dator hem, kopte chips och hade en mysig filmkvall, sag en film som hette "sagan om desperaux" eller nagot. En jattesot film om en liten mus.

Det ar allt jag kommer pa att skriva idag, trivs i alla fall grymt bra med allting och langtar inte hem speciellt mycket. Saknar bara alla jag tycker om, och mat!! Svensk god mat!!

PussPussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0