7-11 september

Hej hej!!

Ytterligare nagra dagar har sprungit forbi mig :P

Mandag 7 september
Jag och Linda gick till Nissi Beach, en promenad pa lite mindre an en halvtimme. Ida skulle ocksa foljt med men hon fick feber och forkylning sa hon stannade hemma. Efter en stund kom aven Annie och vi hade en jattemysig dag pa stranden, vi solade och kollade pa folk som hoppade bungy jump fran en kran ratt ner i vattnet. Vi hisnade varje gang. Om man som tjej hoppar naken far man gora det gratis, Cissi forsoker overtala mig att gora det men jag kommer inte vaga..Parasailing har jag dock bestamt mig for att klara (fallskarm efter en bat). Pa kvallen jobbade jag och kvallens gameshow var deal or no deal.

Tisdag 8 september
Jobbade, jag hade vattengympa for 90 % svenskar sa det blev dubbelsprakigt igen. Pa kvallen hade jag och Ida varat forsta egna minidisco och det gick riktigt bra!! For att inte saga grymt bra, Brian var jattenojd med oss :D

Onsdag 9 september
Jobbade. Larde oss dansen till evaluation of dance. ett 3.30 min langt medley med bitar av 25 olika danslatar, bland annat thriller, macarena, cotton eye joe m.fl.

Torsdag 10 september
Var lediga och jag, Ida, Cissi och Linda akte till Protaras och solade pa vackra men overbefolkade Fig Tree Bay. Passade aven pa att halsa pa Jonna och Annie pa deras mysiga hotell.

Fredag 11 september
Jobbade och ovade in en dans till grease lightning. 

SKriver mer snart!!

PussPuss  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du maste prova parasailing! det ar grymt kul!! :D Saknar dig massor!! puss

2009-09-12 @ 18:31:16
URL: http://carolinetullock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0