4 veckor har gatt

Hej!

Internetet pa hotellet kom tillbaka i en dag och sedan forsvann det igen. Sa jakla daligt, man blir sa hopplost efter. Har typ ingen koll pa nagonting. T.ex. fick jag reda pa att Patrick Swayzee dott 4 dagar senare. Inte for att det var sa viktigt men det satter liksom nivan for hur efter jag ar. Ska nog betala 3-4 euro (tror jag det kostar) for en svensk tidning imorgon.

Har gatt lite for lange sedan jag skrev for att jag ska kunna skriva vad som hant dag for dag. Dagarna flyter ihop ganska rejalt och jag kommer inte ihag vad vi gjorde vilken dag.
Har inte hant sa mycket speciellt de senaste dagarna. Har jobbat och gjort samma saker som vanligt pa jobbet. Aven om hotellet ar nastan fullt sa ar det daligt med deltagare pa aktiviteterna, beror pa att alla skolor borjat och dom som ar bast pa att vara med pa saker ar barn i skolaldern.
Skriver nagra roliga saker som hant det senaste:

**I Onsdags fick vi inga deltagare till Boccia sa vi spelade vi 4 aktivitetsledare sjalva. Inna bestamde Brian att den som forlorade skulle bjuda honom pa en ol pa beachpartyt pa Nissi Beach
samma eftermiddag. Samtidigt bestamde han da alltsa att vi skulle aka dit pa lunchrasten.
Jag var 10 cm fran att forlora men hade marginalen pa min sida och vann over Danny. Sedan at vi lunch och sedan korde Brian oss en i taget till Nissi Beach pa sin moppe, tog 5 min per resa. Dar drack vi en ol och kollade pa en tavling i irlandsk julafton och en wet t-shirt tavling innan vi akte tillbaka och spelade vatten-volley kl 15.

**I Torsdags var vi lediga och var ute pa en battur och sag lite mer av Cypern. Stannade aven och badade fran baten och kastades oss 7-8 meter (min uppskattning fran ovre dack pa baten) ner i det kristallklara turkosbla vattnet. Superharligt! Baten var ute fran 11.30-16 och efterat gick jag och Linda till ett cafe och tog en Smoothie och pratade om allt mojligt, supermysig dag!!

**Igar spelade vi biljard vi 4 da det inte kom nagra deltagare igen. Denna gang bestamde Danny
att laget som forlorade skulle dansa minidisco aven om det inte kom nagra barn (vi har fatt stalla in minidiscot de senaste dagarna pga. barnbrist) och man skulle dessutom ha ogonbindel pa sig. Jag och Brian forlorade och fick da gora detta igar kvall. Det var sakert valdigt roligt att titta pa nar vi bumpade in i varandra och dansade at alla mojliga hall :D

**Har varit ute 4 dagar i rad nu sa jag ar ganska seg idag. Har sovit till tva och gick sedan hit till internetcafeet. Det ar mulet idag och det ar faktiskt lite skont att vila fran solen.

Nu ska jag ga hem och sova lite innan det ar dags att byta om och ga till jobbet, ska sta i dorren och halsa valkomna. Far se om jag lyckas identifiera lite nya svenskar eftersom det har bytt gaster pa hotellet idag. Ibland syns det jatteval vilka som ar svenskar och ibland far man forsoka tjuvlyssna lite diskret nar dom pratar :D

Ha de gott allesammans, jag saknar er!!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej tjejen kul att allt verkar ok.Vi mår bra . puss mamma

2009-09-23 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0