31 aug - 2 sep

Hej!

Ytterligare tre dagar pa Cypern har flugit forbi och dom sag ut sahar:

Mandag 31 augusti
Blev ingen utgang pa sondagkvallen, vi var for trotta och gick och lade oss strax efter Ida kom hem kl. 12 och somnade ganska snabbt. Fick en chock nar jag vaknade pa mandagen och klockan vissade 13.00. Hade jag sovit sa lange..jaja troligen behovde jag det. Vi gick till stranden och var turister for en dag. Grymt skont var det. Vi stannade dar till 17:30 da det var dags att ga hem och duscha och gora oss iordning for kvallen. Jobbade till 24 och det var minidisco och music quiz.

Tisdag 1 september
Borjade kl 10 och hade min andra vattengympa. Det kom manga nya svenskar igar sa sakert 75% av deltagarna var svenska sa det blev dubbelsprakig vattengympa. Sedan holl jag och Ida i bordtennisturnering och killerpool sjalva innan det var dags for lunch. Slappade pa stranden tills en stund fore tre da det som vanligt var dags for vattenvolleyboll. Forlorande laget fick gora magplask, mitt vinnande lag slapp dock :D
Pa kvallen stod jag i dorren och halsade pa alla gaster och upptackte flera nya svenskar, det ar namligen inte alltid det syns sa val sa man far gissa lite :D
Kvallens aktiviteter var minidisco (som ar ett svettigt traningspass pa 40 min) vi firade aven en gast som fyllde ar med sang och tarta. Till sist var det dags for karaoke innan jag slutade kl 23 och gick hem. Jag och Ida forsokte fa med oss dom andra ut men misslyckades och gick och la oss istallet.

Onsdag 2 september
Borjade 10, hade vattengympa igen (vi fyra drog lott och det blev jag) men det gor mig ingenting for jag tycker bara det ar roligt. Sedan hade jag och Ida Spoon diving med barnen i poolen, hjalpte Dani med killer dart och sedan var det dags for lunch och nu sitter jag vid datorn och slappar. Om 20 min ar det dags for volleyboll igen och sedan hem och ata och sova. Idag ska vi definitivt ga ut for imorgon ar jag och Ida lediga hela dagen for forsta gangen sedan vi kom hit. Ska bli gott :D Har planer pa att ga ut och ata men vi har inte bestamt ngt an.
Brian berattade idag att vi ska borja ova in varan egen show nasta vecka, det ska bli grymt!!

Ha de gott allesammans, saknar er men mar bara fint har!!

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du trivs som fisken i vattnet förstår jag. Själv har jag cyklat NOSSEBRO tur o retur personalmöte! Nu ska pappa o jag ut och åka MC. KRAM

2009-09-02 @ 18:11:26
Postat av: erica

living the good life? ;) puss

2009-09-02 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0