3-6 september

Hej!

Tiden springer ivag och imorgon har det redan gatt tva veckor, det har verkligen gatt grymt fort och kanns bara som nagra dagar!

Torsdag 3 september
Var ute sent pa onsdags kvallen och kom inte hem forran 05:30. Lite val sent men kul hade vi. Jag och Ida sov till 13 och gick sedan till stranden och lag dar till kl. 17. Da gick vi hem och duschade ocj sedan gick vi ut och at tillsammans med Tobbe och Linda. Jag at en grym souvlaki och detta var verkligen en heldag som vanliga turister.

Fredag 4 september
En "vanlig" dag pa jobbet. Hade killer pool och bordtennis och jag och Ida busade med vara favoritkillar Jamie och Luke. Tva engelska pojkar pa 6 och 4 ar som ar helt otroligt sota med stora bruna ogon och blont har. Dom ar ocksa grymt busiga och charmiga. Pa eftermiddagen blev det volleyboll och mitt och Idas lag vann over var arbetskamrat Brian, alltid lika kul att vinna over honom eftersom han INTE gillar det :D Kvallen var trakig da det var bara livemusik, tyvarr dalig sadan. Min och idas enda uppgift var att prata med gasterna och det ar kul en stund men inte i 4 timmar sa det var lite segt i slutet och jag vantade bara pa att klockan skulle bli 23.00.

Lordag 5 september
Hade skeddykning med barnen och sedan var det fotbollsstraffskjutning som ocksa var ganska kul. Sedan lunch och vila pa stranden innan dagens volleyboll. Efter det gick jag och ida och handlade lite innan vi gick hem och sov lite. Sedan gick vi till och hotellet och at men gick sedan tillbaka hem eftersom vi skulle vara lediga pa kvallen. Forfestade tillsammans med ett par tjejer fran Arboga som Jill, Cissi och Linn bor grannar med pa hotellet och som var har pa semester. Gick sedan ut och besokte lite olika klubbar innan vi gick hem vid 4.

Sondag 6 september
En riktigt skon dag. Eftersom det aker manga gaster och det inte kommer nya forran senare pa kvallen var det lite gaster sa vi korde inga speciella aktiviteter. Istallet lekte jag och Ida med barnen i poolen hela dagen och gjorde  bland annat luftmadrassrace och annat. Kul!
Ikvall blir det minidisco och karaoke.

Skriver mer snart, saknar er!!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mamma och My

Idag har jag o far plockat svamp hittade en del som vi ska festa på ikväll.My har passat TVen hela dan.Kramar Mysan o Mamma

2009-09-06 @ 18:12:09
Postat av: sara Sjöstedt

Saknar dig så grymt mycket. Låter som allt är super=) Jag har det jätte bra!!

2009-09-06 @ 22:28:15
URL: http://sarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0