12-15 september

Hej!

Yes, vi har internet pa hotellet igen! Sa nu kan jag uppdatera mig oftare och slippa betala for det ocksa. Har kommer en kort review av de senaste dagarna.

Lordag 12 september
Jobbade pa dagen och var lediga pa kvallen, sov mellan 16.30 och 20.30 och gick sedan ut med nastan hela Ayia Napa ganget. Karin och Rebecka och Annie kom ocksa och vi var ute och skakade rumpa fram tilll 04:30.

Sondag 13 september
Behover kanske inte saga att det var valdigt segt att resa sig ur sangen men upp kom vi och kom till jobbet. Var ganska bakis men efter en timmes lek med barnen i poolen som avslutades med att alla barn skvatte ner hela mig en bra stund och skrek av skratt hela tiden, riktigt sa kul tyckte inte jag det var...Men sedan madde jag i alla fall bra mycket battre. Sedan lunchrast som innebar en slummer pa stranden innan dagens water volleyboll. Pa kvallen var det forst minidisco (varat tredje egna som brian sa var varat basta hitttills och han var valdigt nojd med oss) Tva svenska par beromde mig ocksa och sa att jag ar "som klippt och skuren for detta yrket", det varmde verkligen!! Sedan var det dags for karaoke, dock trakiga gaster som inte ville sjunga sa istallen sjong vi, Jag och Ida sjong mamma mia och sedan kladde vi ut oss till Danny och Sandy och korde Summer Nights fran Grease, grymt skoj. Sedan dansade jag, Ida och Brian aven dansen till grease lightning som vi ovat in, jag och ida utkladda till killar och brian till tjej. Superrolig jobbkvall.
Nar vi kom hem spelade jag kort med Tobbe och Linda innan det var dags for sangen.

Mandag 14 september
Ledig dag, sov till 13.00 och gick sedan till stranden. Pa kvallen jobbade vi men det var ganska segt for publiken var saa trakig. Det blev ett bingospel och en quiz inna jag och Ida slutade. Hem och bytte om snabbt och gick sedan ut med Dani och Brian. En helt ok utekvall som  slutade tidigt eftersom jag bestamt med Linda att vi skulle ga ut och ga foljande morgon. Vi blev dock lite besvikna da vi fick flyers om att det skulle vara skumparty pa Bagleys sa dit gick vi, men inte fan hade dom nagot skum. Mycket taskigt tyckte vi!

Tisdag 15 september
En nastan timmes lang promenad med Linda langs strandpromenaden fick starta denna dag, var supermysigt och kommer definitivt goras om! Sedan dags att jobba. Lite halvseg dag da det ar lite daligt med gaster pa hotellet just nu, kommer forhoppningsvis lite engelsman imorgon.
Nu hinner jag inte skriva mer for nu ar det dags for dagens vattenvolleyboll..

Ha de gott allesammans, saknar er!!

PussPussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0