Det är över nu...

Hej!

Denna snygga Cypern-blogg (vars design jag faktiskt är riktigt nöjd med) blev lite smått misslyckad de sista 3 veckorna på praktiken. Har ingen riktigt bra anledning till varför men det är nog en kombination av lathet, snålhet och lite tidsbrist! Men men så kan det gå.

I vilket fall som helst hade jag en GRYM 9 veckor lång praktik på Cypern och min tid i Ayia Napa är oförglömlig. Jobbet, människorna, solen och partyt är definitivt något jag kan tänka mig att återvända till!! Eller fel formulerat egentligen, inte kan tänka mig-det är något jag SKA återvända till, det var verkligen super!!

En liten detalj bara, måste visst gå färdigt skolan först innan jag kan tänka ett steg längre. Men sedan bär det av mot solen. Vart då? Där jag får jobb såklart, spelar ingen större roll vilken del av världen :P

De 9 veckorna som aktivitetsledare på Panas Holiday Village bara försvann, tiden sprang iväg och nu är det alltså över. Landade igår kl 22 och det känns så sjukt avlägset. Så fort jag gick innan för dörren hemma kändes det knappt att jag varit borta. För bara 2 dagar sedan solade jag på underbara nissi beach, det är knappt att jag kan tro på det överhuvudtaget. Overkligt är vad det är!

PussPuss 

Kommentarer
Postat av: natalie

hejsan! hur fick du praktik plats som aktivitetsledare på cypern? hur gick du till väga osv? och gick du på gymnasiet, och isf vilket år och vilket program gick du? tacksam för svar :D

2010-03-01 @ 16:45:13
URL: http://nrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0