Helgen 7-8 mars

Hej!

Så var det då Söndag kväll och helgen har passerat förbi och imorgon är det dags för skidskola igen. Helgen har varit väldigt lugn. Var ledig igår och gjorde inte så mycket. Sov till 10 och åt sedan en lång frukost framför finalen av På Spåret. Sedan bestämde jag vad jag ska äta kommande vecka och gick till Konsum och handlade.

På eftermiddagen gick jag bort till shopen och lunchade hos Johanna på Rödluvan och åkte sedan skidor ett par timmar, det var dock inte så kul idag eftersom det blåste väldigt mycket!!
Väl hemma tog jag en timmes promenad och satt sedan i bastun i samband med att jag duschade, på kvällen blev det Melodifestivalen och lite godis.

Söndagen var det jobb i Shopen som gällde och förmiddagen var det sådär lagom mycket att göra. På eftermiddagen dog det dock helt så jag och Matilda fick sluta kl. 15. Även denna eftermiddag blev det en promenad på 40 min och lite bastande. Nu ska jag gå ner till köket och laga middag och slappa framför tv:n.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0