6 mars

Hej!

Fredagen den 6 mars idag och en lugn fredag. Avslutning i skidskolan så vi satte upp banan och hann även med några sköna åk i de nypistade backarna, underbart! Sedan blev det att sitta uppe i backen och sola och heja på skidskolebarnen när de åkte i vår lilla slalombana med portar i form av blommor :D

Fick en lång lunch ute i solen idag med och jobbade sedan eftermiddag i Shopen fram till 17.00. Då gick jag till Godisaffären och köpte lite godis och gick sedan hem och grejade lite på rummet. Vid 18-tiden gick jag ner och lagade dagens middag. Omelett med Brieost med Sugar Snaps till. Sedan kollade jag och Tobbe på lite gamla avsnitt av Raw Comedy Club (Kul!) Sedan blev det Så ska det låta och en kopp kaffe.

Och just det, mamma ringde igår och frågade om de fick komma upp och hälsa på och det är klart dom får det!! Så på Lördag kommer mamma, pappa och Mysan upp till mig och stannar tills på Tisdag, ska bli underbart att träffa dom!!

Imorgon är jag ledig och är det bra väder blir det nog lite skidåkning. I övrigt finns det inga planer förutom att jag ska ta mig en riktigt låång helgfrukost med en äggmacka:P

Ha de gött allesammans!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0