5 mars

Hej!

Finns inte så mycket att skriva om idag men jag skriver ändå eftersom jag ändå inte har något annat för mig:P

Jobbade skidskola idag som vanligt från 09.00 - 13.00. Blåste jättemycket uppe på toppen så snön kom i ansiktet så det kändes som stick i skinnet, inte skönt! Åt en lång lunch och jobbade sedan eftermiddagen i shopen, men då det inte var så mycket och göra kunde vi sitta ute och sola större delen av tiden och det syns faktiskt i mitt ansikte nu :D

Fick sluta 16:30 och gick hem och tog en träningsrunda på 40 min med jogging och powerwalk blandat. Riktigt skönt faktiskt, dessutom med en lång dusch och bastu efteråt!

Sedan har det blivit mat (laxbullar och wok) och nu sitter jag framför datorn med en kopp kaffe:P Ha de!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0