4 mars

Hej!

Så har ännu en dag i Storlien passerat förbi, började dagen som vanligt 07:30 med en lång frukost med Tobbe och Matilda. Matilda var ganska trött då det var personalfest för dem igår och de var på Wallmans Salonger i Åre och sedan vidare på en klubb. De hade inte varit hemma förrän 02.45 så gissa om jag och Tobbe var piggast på jobbet:P

Första gruppen i skidskolan gick bättre än igår eftersom vi hade en fungerande lift och dessutom var barnen på bättre humör. Andra gruppen fick jag och Tobbe ha våra 4 elever själva hela lektionen idag och det gick faktiskt jättebra. Det är kul att få ansvar och som jag skrev igår prova sina egna vingar:D

Efter en lång lunch lyckades jag äntligen bestämma mig för vilka Goggles jag ville köpa och slog till:P Fick ett bra pris med, de kostade från början 599 kronor men Jakob lät mig köpa dem för 250!

Jag hade eftermiddagen ledig eftersom det inte var några skidlektioner inbokade och Tobbe fick också ledigt eftersom det var jättelugnt i Shopen så vi tog en hel eftermiddag i backarna och hade superkul! Jag hoppade alla hopp i Storliens park utom det största! Läskigt till en början men efter några åk blev det hur kul som helst!! Trodde aldrig jag skulle våga hoppa på skidor, men man lär sig något nytt varje dag!!

Var hemma vid 17:00 och sedan dess har det blivit en promenad, en lång dusch och lite bastubad. Till sist middag och sedan Semestersvenskar och lite Popcorn:D En till bra dag i Storlien helt enkelt:P

Ha de gött allesammans, tänker på er!

PussPuss 

Kommentarer
Postat av: Mamma och My

Sluta hopa det är farligt!Imorgon far vi till Stockholm och bor på saras hotell!Ha det så gött vi tänker på dig med Hälsningar Mamma och My

2009-03-05 @ 17:39:13
Postat av: mattias

klart du ska hoppa lite! inte visste jag att du var en jibber:p

2009-04-07 @ 01:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0