3 mars

Hej!

Så har ännu en dag gått och det är den 3 mars!! Tänk,  om bara en månad firar jag 19-årsdagen med en drink på stranden i Thailand!! En häärlig tanke måste jag säga:P Men hur har dagen i Storlien varit då, jo den har varit bara bra.

Jobbade i skidskolan på förmiddagen. Första 9.30 gruppen var lite jobbig idag då liften gick sönder och vi fick dels hitta på lite lekar och dels dra barnen i stavarna uppför backen. 11.15 gruppen är härlig, 5 killar och 2 tjejer som alla är jätteroliga:P Dock har de lite ojämna skidkunskaper så vi delade upp gruppen så att Matilda tog de 3 lite bättre och jag och Tobbe fick själva ta hand om de andra 4. Kul att få prova sina egna vingar lite:P

Sedan blev det lunch ute i solen som till och med värmde idag! Och sedan en skön eftermiddag i Shopen som mestadels spenderades på en bänk utanför med näsan i vädret:P Kom en paketleverans med några grymt snygga Skidglasögon också (eller Goggles som alla säger här uppe) Vill verkligen köpa ett par men kan inte bestämma mig för vilka jag vill ha.

Var grymt sugen på att åka ut och glida i backen i dagens underbara väder!! Vill inte skryta men faktum är att jag blivit grymt mycket bättre på att åka skidor på mina snart 3 veckor här i Storlien. Men det är ju inte så konstigt eftersom jag faktiskt åker skidor i princip varje dag.

Men men, nu ska jag ta en dusch och sedan laga mig lite mat:P Ha de gött allesammans!

PussPuss 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart åker vi kanske lika bra! Idag har jag varit hos frissan o senare idag far jag till Thn för att sätta sprätt på mitt julklappspresentkort.Akta så du inte bränner snoken. Kram mamma

2009-03-04 @ 11:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0