1 mars

Hej!

Så var det då söndag kväll igen, tiden här uppe går fort samtidigt som den inte gör det. Dagarna flyger fram men det känns ändå som jag varit här länge eftersom jag har gjort så himla mycket! Det har liksom hänt mer på dessa två veckor än det gör vanliga vardagsveckor hemma..

Igår kväll blev det mycket riktigt en lugn kväll i soffan framför Melodifestivalen med trevligt sällskap (Tobbe och Sebbe) samt lite popcorn. Ganska tidigt i säng eftersom jag skulle upp 7.30 och jobba idag.

Var i skidshopen hela dagen och det var sådär lagom mycket att göra, det var aldrig stressigt men man satt heller aldrig sysslolös någon längre stund. Ställde in mycket skidor idag så nu har jag tränat upp den förmågan lite till :P  Var hemma vid 17:30 och har sedan dess suttit här framför datorn...Snart ska jag ner till köket och laga dagens mat, tror det blir Laxspett och Quinoasallad men jag vet inte säkert än. Sedan blir det till att slappa i soffan med resten av gänget. Det är Sebbes sista kväll idag eftersom han åker hem imorgon. Kommer sakna hans smått galna upptåg:P

Ha de gött allihopa:P

PusssPussPuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0