22 mars

Hej!

Söndag och ännu en vecka i Storlien har gått, känner mig lite stressad av att det är mindre än en vecka kvar, det finns så mycket att hinna med! Men det ska förhoppningsvis gå bra:P

Idag var jag ledig och tog sovmorgon ända till kl 9. Sedan åt jag och Sara frukost innan vi gick mot backarna och klockan 10:30 var vi på väg upp i liften. Vi hade en härlig heldag i backen då snön var superhärlig!! Eftersom det varit kallt och snöat så var det äkta pudersnö som man flöt fram på, underbart!!

Åt lunch bestående av hamburgare på Rödluvan en halvtimme annars stod vi på skidorna non-stop fram till klockan 16:00. Då blev det Rödluvan igen för en kopp kaffe för min del och en varm choklad för Saras del. Sedan gick vi hem så att Sara fick packa och byta om innan vi gick ner till Stationen där jag följde henne in på tåget och efter lite kramar gick jag hem till Fjälllyorna igen.

Nu har jag suttit i köket sedan lite efter 18 och ätit lite kvällsmat, gjort APU-uppgifter samt kollat på TV. Nu ska jag och Tobbe kolla på Parlamentet.

PussPuss  

Kommentarer
Postat av: erica

men nu kommer du ju snart hem till oss igen! saknar dig så jag tycker bara det är bra att du inte har så lång tid kvar! ;P

2009-03-23 @ 16:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0