21 mars

Hej!

Tänk, om exakt en vecka sitter jag på tåget tillbaka hem till Grästorp igen, något som jag har blandade känslor inför. Trivs grymt bra med människorna och jobbet här så det ska bli tråkigt att lämna det, samtidigt ska det bli underbart att träffa alla vänner och familjen igen.

Idag har jag jobbat i shopen från 9-17 och det har varit kul som vanligt. Var lagom mycket att göra, aldrig stressigt men inte heller sysslolöst mer än 5 minuter i sträck. Sara har dels varit i shopen, åkt lite skidor samt suttit och fikat på rödluvan, hoppas hon tycker att dagen varit ganska okej i alla fall, trots halvbra väder..

Vi var hemma vid 17:30, då gick jag ut och gick i 45 min medan Sara låg i sängen och läste. Efter en snabb dusch gick vi ner till köket och lagade mat. Oxfile med vitlökssmör och en god sallad med bl.a fetaost, soltorkad tomat, avokado och annat mumsigt. Blev jättebra! Sedan blev det mys i soffan framför  Robinson och "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" med varsin påse godis:P

Imorgon är jag ledig så då ska systrarna ha en heldag i backen, hoppas på bra väder även om meterologerna inte lovar så mycket, hoppas att de har fel!!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0