2 mars

Hej!

Undra hur trött jag egentligen var när jag skrev mitt förra inlägg..jag hade ju fan döpt det till 29 februari:P Ändrade det nu så att folk inte ska tro jag är helt väck..haha

Idag var det då Måndag och jag har varit lite halvseg. Blev lite utgång igår igen, dels för att det var Sebbes sista kväll och dels för att Andre fyllde år. En liten sväng till Hörnet klockan 21 och var hemma igen vid 24.
 
Första dagen i skidskolan idag och den är alltid lite halvrörig eftersom man ska lära känna barnen och ta reda på hur mycket de kan. Men det gick bra till slut ändå. Var först med Julias nybörjargrupp på 8-9 barn och sedan med Matildas steg 2 grupp på 7 barn. sedan blev det lunch och en härlig eftermiddag med fri åkning i backen, underbart väder idag med strålande sol som faktiskt värmde lite :D

Var hemma vid 17-tiden och då blev det ett snabbt mellanmål och lite slappande framför tv:n innan det bar av till kvällens innebandy för Storliens säsongare. Jag spelade dock inte eftersom jag inte hade några skor, men jag bevittnade en stenhård kamp mellan lagen. Det var totalt 6 killar och 1 tjej som spelade och det var grymt kul att titta på, till nästa vecka ska jag nog försöka hitta några skor att låna så jag kan vara med:P

Var hemma vid 19:30 och då blev det fruktsallad och en äggmacka. Sedan dess har jag suttit i köket med datorn och ett litet sneglande på tv:n..Men nu ska jag nog gå upp och nana:p

Ha de gött allesammans, hoppas ni haft en okej start på v.10!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blir lite avis på ditt fina väder här är grått och blötsnö.Skulle gått till frissan idag men det blev ändrat för hon hade ett sjukt barn.Spa i Thn i morgon.Ha det bra puss mamma

2009-03-03 @ 08:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0