13 mars

Hej!

Fredagen den 13 idag då, för andra månaden i rad, hur ofta händer det egentligen? Vad jag kommer ihåg har jag aldrig varit med om det tidigare...I vilket fall som helst passerade detta datum av otur förbi ganska obemärkt för egen del.

Har varit en lugn och bra dag. Dagen började med inhandling av korv och bröd plus lite intervju med Jakob för att ta reda på nödvändiga fakta till APU-uppgifterna. Känns som jag ligger ganska bra till med dom ändå, skönt eftersom tiden i skolan innan Thailand är ganska knapp.

Vid 10-tiden gick vi ut och satte upp banan och tog några sköna åk i samband med det. Mellan 11-12 fick barnen äta korv och träna på banan en stund. Jag stod vid mål och hejade på. Klockan 12 fick alla barn köra varsitt uppvisningsåk och blev sedan tilldelade sina diplom.

Eftermiddagen spenderades i Shopen där det var lugnare än lugnt så vi hade Spindelharpan-tävlingar samt vallade lite skidor. Slutade kl. 17.00 och gick då till Rödluvan för lite After Work. Gick hem till Lyorna vid 19. Då blev det matlagning som idag var pasta med räkor och soltorkad tomat. Både Tobias och Matilda kom in i köket och undrade vem det var som lagade mat som luktade så fantastiskt gott, och det var ju bara att erkänna sig skyldig. Men den pastan är verkligen grymt god och superenkel att göra. Den kille som får turen att komma på dejt till mig vet vad som väntar i matväg, det kan jag lugnt säga =D

Efter en god måltid blev det Så ska det låta och Grillad med en chokladbit innan vi sa godnatt och nu sitter jag i rummet framför datorn. Ska sova nu så att jag är pigg och utvilad när familjen ska hämtas på Storliens Station i morgon kl. 09.50.

Ha de så gött allesammans!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0