10-12 mars

Hej!

Så har det snubblat framåt i kalendern igen och ännu en vecka i Storlien är snart till ända. Den här veckan har konstigt nog gått mycket fortare än förra veckan. Varför vet jag inte, kanske för att veckans skidskolegrupp är gladare och mindre gnälliga. Går förmiddagen fort så är snart hela dagen förbi. Ja, veckans skidskolebarn är verkligen grymt härliga. Speciellt en liten tjej som heter Lovisa, hon busar och skrattar jättemycket och är kramig och på bra humör varje dag. Alla barn denna veckan är glada och muntra, kanske har det att göra med att de fått åka skoter till och från backen varje dag?

Ja för så är det. Knappliften vid barnbacken har varit sönder hela veckan så det har blivit Skotertransport varje dag. Inte mig emot, det är jättekul och man blir inte mindre sugen på att köra själv!!

De senaste tre dagarna har för övrigt varit ganska lika varandra. Skidskola från 9.30 - 11.00 och efter det har jag och Tobbe varit ute och åkt själva fram till 12.30. Då har vi åkt till shopen och ätit lunch och sedan satt igång med att valla skidor. På kvällarna har det blivit en träningsrunda,  matlagning och sedan slappande framför tv:n innan läggdags.

Som ni ser är det lite nytt utseende på bloggen idag, det är inte riktigt klart men jag orkar inte fixa med det mer ikväll, ögonlocken börjar bli lite tunga :P

Imorgon är det avslutning i skidskola igen, alltid lika mysigt, sedan blir det väl hem och röja upp lite i rummet inför helgens familjebesök:D

Ha en superbra helg! Det ska jag i alla fall försöka ha, har tagit ledigt på söndag och det ska bli grymt skönt med en tvådagars helg :D

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0