Skön Måndag

Hej!

Idag har varit en riktigt bra dag i skolan, soft dag i skolan som slutade vid 15. Direkt till Almö Livs för matinköp och sedan hem till stugan igen..Packade upp bytte om och gick en promenad på 50 min..kom på en ny väg så jag slipper gå på vägen, lika skönt som vanligt:P

Efter stretch och dusch lagade jag mat. Eget påfund, där jag blandade köttfärs, zucchini, champinjoner och paprika med tacokrydda och Tropical Salsa i en stekpanna, i med blandningen i ugnen toppad med mozzarella, supermumsigt och väldigt GI:P Den som inte känner mig tycker nog det är konstigt och ointressant att jag skriver vad jag lagat för mat men eftersom matlagning är ett av mina största intressen och denna bloggen handlar om mig så får detta intresse ta plats!! Och jag vet att det finns fler som är intresserade, en viss person gjorde till exempel en asgod pizza baserad på mitt omelettrecept häromdagen:P!!

Jaja, har lämnat in lappen för APU-ansökan inför trean idag också, sökte Cypern:P Känns dock lite mycket att tänka på det nu när man har fúllt upp med dels skolarbete och dels tankarna på den praktik som ligger närmast i framtiden..Bestämde också med härliga Carro att jag följer med henne hem på Onsdag så vi ser Semestersvenskar ihop, ska bli supertrevligt och gött att slippa vara ensam när Sarisen åker hem för att ta bort tandställningen, känns helt sjukt det där. Tycker hon satte in den nyss men det har ju faktiskt gått hela 15 månader!!

Ha de gött!!

PussPussPuss

Ha de gött!! 

Kommentarer
Postat av: erica

hehe, kul att du gillade pizzan!

2009-01-27 @ 11:30:35
Postat av: Emelie

Tänk om vi oxå hade fått göra något roligt på skolan...praktik i 3 dagar är ju sååå bra....not!

2009-01-27 @ 16:03:05
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0