Orättvist

Varför är livets regler ibland så orättvisa? En så älskad människa som gett så mycket till så många och lagt ner sin själ i att många barn och ungdomar ska ha ett meningsfullt inslag i sin fritid borde inte få drabbbas av en så hemsk sjukdom och dö så ung! Jag kommer sakna dig jättemycket och kommer aldrig att glömma mina år med dig och det du gjort för mig!! Du fick mig verkligen att börja tycka om spelandet igen, hade det inte varit för dig hade jag med all säkerhet slutat. Men iställlet så fick jag några underbara år i Trollhättan och en oförglömlig resa till Polen med Camrata som jag aldrig kommit iväg på om det inte varit för dig!! Du var en underbar människa och betydde otroligt mycket för väldigt många, inte minst för mig!! För att tacka dig för allt du gjort för mig finns inga ord som räcker till, du har format en del av min personlighet och kommer att finnas i mitt hjärta för evigt, du var så mycket mer för mig och så många andra än "bara" en tvärflöjtslärare.

Vila i frid - Anette Holmestrand - 16 januari 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0