Ny design

Hej!

Kolla vad fint det är på bloggen!! Jag satt i två timmar igår och grejsade med de där konstiga koderna och till slut fick jag ordning på det!! Tack vare DDB! Han är guld värd:D Men det är lite smågrejer kvar som du ser, jag inte vet hur man fixar det men det kommer kanske det med...fan, igår visste jag inte ens hur man bytte bakgrund så det går framåt:D Nu blir det till att börja skriva lite oftare också:P

Varje gång jag inte har skrivit på länge säger jag att jag ska försöka börja skriva minder sällan men så kommer det saker emellan och vips så har det gått flera veckor!! Dessutom känner jag mest behovet komma när jag är deppig och vill skriva av mig, men när jag är glad och väl börjar skriva så är det härligt då med :D

Just nu sitter jag i skolan och har lite rast innan historia och sen gympa med aerobic:P Får se hur de blir..men men, jag skriver mer ikväll. Nu måste jag gå upp till baracken igen för lite lektion...

PussPuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0