Löning:P

Hej!

Öppnade precis min internetbank och fick en glädjekick, 4 500 i lön för det jag jobbade i december!! Känns gött! Längesen jag hade dom pengarna, och det är bra det..kommer nog gå åt en del på praktiken misstänker jag...

Annars har det vart en bra ganska vanlig dag i skolan idag, hade dans på gympan - det är alltid trevligt..sen var jag ute och gick 40 min innan en dusch och sedan dags för mat...Idag blev det wok med zucchini, paprika, svamp, morötter och minimajs blandat med creme fraiche och till det en benfri kotlett, mums som vanligt:P

Sen dess har jag suttit i soffan och tittar nu på handbollen, sitter med historiaboken i knät också då vi har prov imorgon men jag måste erkänna att jag inte läst många rader...vet att jag borde men jag har ingen vidare lust:S

Har pratat med farmor i telefon idag också, hon ringde för att berätta att dödsannonserna var i tidningen idag, blev påmind igen men det känns nästan som om jag borde känna mer än vad jag gör.. men jag tror att jag försöker vara vid gott mod och skjuta känslorna ifrån mig innan de hinner komma..vet inte om det är bra eller dåligt men det händer omedvetet och jag fasar för att alla känslor kommer samtidigt så att jag ligger och gråter en hel natt, det har ju hänt förr...

PussPussPuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart att det blir bilder...fast kanske inte på bloggen, man vet inte vem som tittar =) hihihi

2009-01-27 @ 22:11:02
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men hallå!???????



Jag vill ju ha bilder där uppe med! Hjälp mig!

2009-01-29 @ 20:39:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0