Freedag!

Hej!

Så var det äntligen, den näst sista vanliga fredagen på vääldigt länge...Kommer sakna känslan när man sätter sig i bilen och vet att man ska vara hemma och mysa med familjen ända till söndag kväll:P Inte för jag tror att helgerna i fjällen kommer bli fy skam men det är en annan sak...

Åkte från skolan vid halv tre och var hemma cirka en timme senare, sen räknade jag lite Matte B en stund innan det kom ett tal jag inte fattade och då gav jag upp:S Helgens planer är ungefär lika med noll just nu och det förblir förmodligen så..gör inte så mycket, det kanske är bra att umgås med familjen lite innan man ska vara borta länge snart...börjar se fram emot praktiken med något man kanske kan kalla för skräckblandad förtjusning..man vet ju inte riktigt vad man ska förvänta sig men jag tror nog det blir jättebra!! Så kommer du till Storlien mellan v. 8-13 så säg till, I`ll be there:P hehe

Idag på Turismen planerade vi After Ski för 2b och ettorna..eller man kanske egentligen ska kalla det "After School, Before Ski" eftersom det är vad det är...Meningen är iaf att vi ska ha kul tillsammans och säga hejdå eftersom vi inte träffar varandra på länge sedan..Kommer sakna min underbara klass<3<3

Nej nu ska jag och mamma dricka en kopp kaffe:P

Ha en underbar start på helgen!!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åååå jag längtar till besfore ski!! är det på fredag?

2009-01-30 @ 21:53:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Emelie

Utan kaffe skulle det bli svårt att orka med matten :P Vad kul det låter med praktiken, kan jag få följa med i bagaget tror du?? =)

2009-01-31 @ 16:04:17
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0