Bokat!

Hej!

Skulle ju hinna greja med designen mer den här veckan!! Men men, d kommer ju en vecka till efter helgen tror ja:P

Idag har jag, Carro och Charlotta bokat våra tågbiljetter till fjällen!! 2000 kronor per person tur och retur blev det med natttåget (liggvagn och första klass)..ska bli kul att åka, men lite läskigt med!! Så torsdagen den 12 februari kl. 19:00 lämnar vi Gbg med våra STORA väskor:P Hemma igen den 29 mars, just nu undrar jag hur f*n jag ska klara de!!

Och jag just de, nämnde jag att resan upp tar 14(!) timmar, tur att jag har med mig två underbart härliga töser att slå ihjäl tiden med!! 

Idag var det en låång skoldag (iaf för mig) vet att många går längre, men jag slutade iaf inte förrän 16.15 och de tycker i alla fall jag är sent!!

Föruom skolan har jag idag vart ute och gått en halvtimme, pratat med Marcus, packat lite och plockat iordning innan vi lagade mat (fisk med creme fraiche i ugn och quinoa för den som är intresserad:P)..Nu sitter jag som vanligt i soffan under min filt vid datorn..

Tänkte jag skulle hitta lite trevliga bloggar att börja läsa, tycker det är kul att följa andra folks liv och tankar, Emelie tipsade mig om sin så nu har jag iaf 1:P Om Carro och Charlotta börjar skriva lite snart så har jag dom också:D

Har DU en blogg?? Kommentera och skriv den gärna!!

Nu ska jag och Sara försöka hitta något bra att se på TV:n..försökte få TV4 sport att funka för att se lite fotboll men självklart ville den inte fungera:(

Ja ja, ha de underbart!

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul det låter med fjällen! Där finns det väl i alla fall liite snö=)

2009-01-16 @ 14:41:39
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bloggen startas på tåget eller några dagar innan. :P Gumman du får allt vänta några veckor till + måste designen fixas.

2009-01-16 @ 21:24:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Emelie

Det är klart att det blir en förstärkning! Har ju sett dina systrar spela o kan dom kan du =)

2009-01-17 @ 10:24:16
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0