14 Januari

Idag har varit en högst vanlig dag, inte så mkt händelser, lite planering inför praktiken såklart...Försökte ringa och fråga om jag kan få boende från fredagen så jag kan åka med Carro & Charlotta upp till Storlien men självklart var det ingen som svarade så jag mejlade och får försöka ringa imorgon istället..

Har gjort färdigt koreografin och schemat för min dansstation som jag ska ha på Emelies projektarbete också, de känns bra att vara klar och med det avklarat ser jag faktiskt fram emot onsdag! Ska bli riktigt kul, och fram för allt var det underbart att dansa igen!! Det påminde mig också om hur mycket jag faktiskt saknar det!  Men men, får väl ta tag i det någon gång i framtiden...

På tal om framtiden, när jag tänker på det blir jag nästan förundrad, jag kommer ju fan inte vara hemma knappt någonting, känns mest positivt men även lite negativt..kommer jag verkligen att klara det? Här är de närmaste månaderna:

16 februari - 28 mars = Storlien

2-3 april - 19-20 april = Thailand (inte helt bestämt än men förmodligen:D)

24 april - 4 maj = Spanien

Sen hemma fram till Juli och längre fram än så vill jag inte tänka för då kommer det mer läskiga (och roliga) saker!

 Nej nu ska jag kolla på "Semestersvenskar" på fyran, de följer ju personer som har mitt drömjobb:D - RESELEDARE!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0