Söndag

Hej!

Nu är det söndag kväll och kanske dags att summera helgen och mindre trevligt - börja göra sig iordning för måndagen. För mig innebär det att packa alla helgsaker, tanka bilen och plocka fram morgondagens kläder..Kan inte slappna av ordentligt på söndagskvällen förrän detta är gjort..Min helg har varit helt ok, dock vääldigt lugn..Som Marcus brukar säga så behövs det såna helger, men inte JÄMT...

Fredag:
Matteplugg, softa framför tv:n

Lördag:
Fjällshopping på Överby, hittade skidjacka, skor, underställ, pjäxstrumpor så nu känner jag mig aningens mer förberedd inför praktiken iaf...Hittade dessutom nya träningskläder också, inte för att det har med fjällen att göra men det är alltid trevligt att köpa, (i två (!)storlekar mindre än i aug.) Sedan blev det hem till G-torp där vi handlade inför kvällens middag och jag tog en promenad..

På kvällen kom farmor och farfar och vi hade en mysig familjemiddag med dom, maten var som vanligt super, och kvällens meny var:

Förrätt: Chevremousse med luftttorkad skinka
Varmrätt: Kalventrecote med rotfruktsgratäng, rödlökschutney med ädelost, rostade jordärtskockor och rödvinssås
Efterrätt: Glace au Four (Glas med bär i botten sedan vaniljglass på sedan maräng som man bakar av i ugnen

Efter en underbar middag blev det Körslaget och sedan sängen

Söndag:
Tipspromenad med farmor och farfar på Knorren och sedan hemma och slappa hela dan med lite matteplugg. Nu har jag precis sett på Beck (bra men hemsk!!) Kvinnomisshandel är så himla fruktansvärt! Nej, nu får jag ta och gå och lägga mig och börja v. 6 - sista veckan innan sportlov+praktik:D

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0