På plats i Storlien - 13 februari

Hej!

Ja, efter en 14 timmar lång tågresa var jag då framme i Storlien 09:50 i morse. Blev hämtad av min handledare Jakob (som för övrigt är snygg:P) som körde mig till mitt boende så jag fick dumpa mina väskor och frågade samtidigt om jag ville jobba redan idag, på avslutningen i skidskolan och det ville jag ju såklart:D Så det blev ett snabbt ombyte till skidkläder innan det bar av till skidshopen. Där hälsade jag på några fler killar (som jag inte kommer ihåg namnet på nu) och fick prova ut skidor och stavar. Sedan bar det av ut i backen för att sätta upp banan som barnen skulle åka i, där träffade jag på de trevliga skidlärarna Julia och Matilda. Sedan stod jag i starten och hejade på barnen innan det blev dags för korvgrillning och diplomutdelning. Sedan plockade vi ner banan och Jakob körde mig till Konsum så jag fick handla lite mat, och til sist tillbaka till boendet så jag fick chans att packa upp och göra rummet till mitt:D Detta har jag gjort nu sen kl. 14 och nu ska jag tillbaka till Skidshopen, eftersom det är kvällsåkning så är den öppen. Får se hur länge jag stannar där, känner mig ganska trött eftersom det inte blev så jättemycket sömn inatt på tågresan...Skickar med lite bilder på rummet med:D

PussPuss

                 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! Hur har du det där uppe? Det är väl snöigt och kallt antar jag, precis som det är här =) Kul med en snygging som handledare, hihi lite och titta på =)

2009-02-13 @ 17:50:57
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/
Postat av: Caroline

åå vad fint du bor!! Är så avundsjuk.

2009-02-13 @ 18:46:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0