Måndag 23 februari

Hej!

Första dagen på vecka två på praktiken idag och den har varit bara bra:D Hoppas alla andra också haft en bra måndag. Jobbade i skidskolan 9-13 och i skidshopen 13.30-17.30. Sedan åkte vi till Sonjas Kanonbar och åt pizza, mums mums och jättetrevligt:D Kom hem vid 19:00 och nu har jag suttit i köket en timme och delat uppmärksamheten mellan tv:n och datorn samt druckit en kopp te. Nu börjar jag känna mig ganska trött men hade tänk att jag skulle gå ner till filmkvällen på en klubb som heter Hörnet. Men jag får se hur jag gör, går kanske ner och kollar vad det blir för film och stannar kvar om det blir något bra:P Ha de gött!!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Angelica ^^

Nämen, har min mamma ett ställe där uppe xD

Aja, inte det jag skulle säga. Skulle bara titta in o säga Hej! Så..



Hej!

2009-02-24 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0