Helgen 20-22 februari

Hej!

Nu har det gått några dagar sedan jag hann skriva igen så här kommer en liten sammanfattning av min trevliga helg:P

FREDAG:
Avslutning i skidskolan och en liten sovmorgon. Började vid halv tio-tiden. Var lite trött och smått bakis efter torsdagens bravader. Gick ut till lappkåtan där jag och Tobbe gjorde upp en brasa och skötte om den till klockan 11 då barnen skulle börja komma. Hann även med att sova en liten stund inne i kåtan:P Avslutning i skidskolan innebär förresten att barnen får åka en liten slalombana och sedan får de komma in och äta korv och få ett fint diplom:D Min uppgift för dagen blev att dela ut ketchup och diplom. Dett satt jag i kåtan och gjorde fram till klockan halv ett. Sedan var det lunch och på eftermiddagen var jag i skidshopen. Vi gjorde också alla stockholmares förbokningar inför v.9. Det var en hel del kan jag säga, vi var klara vid 18:30 tiden. Då gick vi över till Rödluvan där vi tog lite att dricka och lyssnade på en trubadur - riktigt bra var han!! Sedan en liten mellanlanding hemma innan vi gick ner till Hörnet och det blev lite mer att dricka och så satt vi där och snackade med alla möjliga folk. Pratade en hel del med Jakobs lillebror Emil som kommit på kvällen. Han är jämngammal med mig och jättetrevlig! Var hemma vid en halv två.

LÖRDAG:
Sov riktigt länge och gick ner och tog en lång frukost. Sedan satt jag nere i köket och pratade i telefon med Erica och Markus. Hann även sitta en stund vid datorn pch göra första delen av APU-uppgiften som ska vara inne på måndag. Vid halv tre kom Matilda som också var ledig och frågade om jag ville följa med till affären. Så dit gick vi och var hemma ungefär en halvtimme senare. Fick köpt ett batteri till min fjärrkontroll så nu slipper jag resa mig från sängen varenda gång jag ska byta kanal:P Lördag e.m/kväll blev en dusch, matlagning och sedan Melodifestivalen och en chokladbit:P Riktigt mysigt! Såg också på början av Hot Chick men blev sedan trött och gick och la mig redan 22.30.

SÖNDAG:
Jobbade i skidshopen och hade fullt upp hela dagen eftersom det var Stockholmsinvasion:P Kunde inte äta lunch förrän kl. 14.  Eftermiddagen var något lugnare men det fanns ändå att göra hela tiden. Slutade jobba kl 17.30. och fick skjuts hem av Julia. Väl hemma blev det matlagning och nu har jag precis gjort färdigt APU-uppgiften och har nu planerat att ta det lugnt och invänta kvällens Beck-film!

Hoppas alla därhemma har det jättebra!!

PussPussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt väl här trötta efter innebandy och spinning:)

Väntar också på Beck.Kramar och pussar från alla:P

2009-02-22 @ 20:40:41
Postat av: Mamma och My

Vi skrev förra inlägget så du vet:P

2009-02-22 @ 20:42:30
Postat av: erica

hej,

upptagen helg har du haft hör jag. vi pratade ju om fotbollen så jag tänker ge dig en länk jag hoppas du kan kolla. real när de är som allra bäst!



kollainrealmadridsfantastiskahalvlek61pabetis" rel="nofollow">http://fotbollskanalen.se/1.863813/2009/02/22/tvkollainrealmadridsfantastiskahalvlek61pabetis



det kallar jag underhållning! puss

2009-02-22 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0