Härlig dag

Hej!

Denna Söndag har varit precis som söndagar ska vara, lite småsega och lite lagom saker att hålla på med:P Att man inte ska upp tidigt för att åka till skolan imorgon känns såklart också jättehärligt!!

Gick upp halv elva, eller gick upp och gick upp...Förflyttade mig till mammas säng och låg och pratade med henne och syrran en stund. Sedan blev det lång frukost innan jag skrev färdigt packningslistan som sedan skickades till Carro..den blev så jäkla lång att jag undrar om det kommer räcka med de två väskorna jag planerat att använda verkligen kommer räcka? Men det blir upp till bevis på onsdag:P

Efter grejande inför resan gick jag och kollade när Mysan spelade sin första match på 11-mannaplan med offsideregler..de förlorade men spelade bra för att aldrig ha gjort det på stor plan innan!! Men usch vad jag frös!! Fick bli te och fleecefilt när jag kom hem =D

Lagade lunch också, Quinosallad med tomat, fetaost och harico verts tillsammans med Laxfile mums mums.
Hann med lite träning innan dagen var slut, gick med mamma på 30 pump och 30 spinn. Kul och mkt jobbigt!
Kvällen blev fika med kaffe och kärleksmums och nu håller jag på att kolla på kvällens Beckfilm:P

Imorgon bär det av till Lidköping med Erica och Sara för inköp av det allra sista inför praktiken =D

PussPussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0