Alla <3 dag

Hej!

Och glad alla hjärtans dag på er allihopa! Hoppas ni haft en underbar dag! Min har i alla fall varit jättebra!
Gick upp vid halv åtta och gjorde mig i ordning. Sedan ner i köket för frukost. Där träffade jag Matilda som jag nog skrev om igår. Hon är skidlärare här och bor i samma vandrarhem och är dessutom från den trevliga staden Lidköping:P Vi pratade en del och kom bland annat fram till att vi hade samma körskolelärare, rolige Roger. Lite kul faktiskt. Vid 08.45 tog vi följe upp till skidshopen där hon precis som jag skulle jobba idag. Promenaden dit tar en kvart och det var jätteskönt att få frisk luft så på morgonen.

I skidshopen fick jag göra lite allt möjligt, för att inte säga allt som finns att göra: Stå i kassan, ställa in skidor, hjälpa folk att välja pjäxor m.m. Klockan 13.00 hade Matilda en privat skidlektion och den fick jag hänga med på. Det var två vuxna tjejer varav en fått kursen i 30-årspresent. De var halvbra på att åka skidor och fick många bra tips av Matilda som även jag hade stor nytta av! Resten av dagen spenderades sedan i skidshopen till kl. 18:30 då jag och Matilda tog följe hemåt. Efter detta har jag ätit och bloggat som ni märker. Snart kommer Matilda över till mitt rum så ska vi se Melodifestivalen ihop:D
 
Ja jag har haft en superbra dag och lärt mig hur mycket som helst!! Imorgon bär det förmodligen av till Åre för att åka skidor med Carro, Ida och Charlotta. Dessutom måste jag köpa en duschhandduk, för den hade av någon mystisk anledning inte hoppat ner i min väska...

Ha en bra lördagkväll och glöm inte att skriva till mig!!

PussPuss (skickar med en härlig vinterbild:P)

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Måns och Frida Öhrn var bäst! Det låter som du har haft en bra dag.Sara har landat lyckligt i Sthlm.Vi hörs puss MY o Mamma.:)<3<3

2009-02-14 @ 21:52:45
Postat av: Syrran sara

Skönt att du haft en bra dag. såg bara det sista av m.festivalen och tyckte ingen låt var speciellt bra.Chansade på att det fanns trådlöst internet och gud vad glad jag blev när det fanns...



massa kramar älskar dig mest av allt

2009-02-14 @ 23:49:25
Postat av: Angelica ^^

Glad alla hjärtans dag på dig med :) Verkar ha varit en riktigt bra dag för dig :D Puss

2009-02-15 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0