9 februari

Hej!

Jag vet att det är den 10:e idag men det är igår jag ska skriva om så därför heter inlägget 9 :) Igår var det en jättebra dag! Åkte till Lidköping med Sara, Erica och en inköpslista på det sista som behövs inför praktiken. Vi var i stan fram till 16:30 och jag hittade faktiskt allting på min lista! Utom möjligen en "anständig pyamas" men det får faktiskt funka med t-shirt och mjukisar för jag har faktiskt inte tid att leta mer. I staden Lidköping hanns det även med ett besök på mysiga konditoriet Garströms och Donken för lite mat. Kände att jag behövde röra på mig när jag kom hem så sedan blev det en 40-minuters promenad runt Shell.

På kvällen skulle mamma på symöte till Ericas mamma (dock syr dom inte utan sitter bara och pratar skit men de envisas ändå med att kalla det för detta). I vilket fall så följde jag med dit och hängde med Erica, vi tittade bland annat på Raw och skrattade som fan till Özz Nujen, grymt bra var han!! Johan Glans kom också sen men han var faktiskt inte lika bra som han brukar vara..Känns hemskt att jag och Erica inte ska ses på typ 100 år, kommer sakna dig vännen!!

Men men, nu ska jag till optikern och kolla om min syn blivit sämre, hoppas inte!!

Ha de gött i snövädret, ta en kopp varm choklad eller te, för det behövs!!!

PussPussPuss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja sånna där "symöten" har kvinnorna här på ön med! :P

2009-02-10 @ 11:26:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0