9 dagar kvar

Hej!

Nu är det bara 9 dagar kvar tills torsdag 19:00 då tåget mot Storlien lämnar Centralen i Göteborg..Känns mycket läskigt och fortfarande lite overkligt måste jag säga! Så som jag har frysit idag undrar jag vad faan jag ska i fjällen att göra...men det är klart, de gånger jag gått och frusit häcken av mig har varit promenaden mellan Blå Havet (matsalen) och klassrummen och då har man varken jacka eller mössa på sig:P

Men men det blir säkert bra, Julia som hade platsen förra året hade mycket positivt att säga om det så jag tror nog att jag kommer trivas:P Kommer dock sakna min underbara familj och vänner en del<3<3<3 men ´jag ska allt klara det också!! 6 veckor är faktiskt inte sådär överdrivet lång tid när man tänker efter, bara 1 ½ månad ju!! Det är över på ett kick...

Just nu sitter jag och kollar på Super-G i alpina vm, blir faktiskt riktigt skidsugen!! Kvällen kommer i övrigt endast innehålla sims och matlagning samt senare tv:n och en hallon/mango smoothie..mums mums!!

Saris har naturkunskapsprov om astronomi imorgon så hon ligger i sängen och pluggar just nu ...gissa om jag är glad att slippa!! Läste ju klart en kursen när jag gick på estet så den slipper jag och får istället sova till 10 varje onsdag, så jäkla underbart:P Love it!

Men jag är så himla snäll så jag har faktiskt lovat att fixa maten själv så att hon får så mycket tid som möjligt till att studer stjärnor, big bang och allt vad det är...Ikväll blir det Stekt lax med varm sallad bestående av sötpotatis, morot, svamp och harico verts. Till det en sås gjord på tropical salsa, vitlök och creme fraiche..va hungrig ja blir när ja skriver det, bäst att sätta igång direkt:P

Ha en skön tisdagskväll och glöm inte att njuta av det ni gillar att göra och inte bara gräva ner er i tråkiga måsten, livet är till för att levas:P

PussPuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0