19 februari

Hej!

Idag har varit en grymt kul dag! Sista dagen med vanliga lektioner i skidskolan och barnen har nu börjat bli grymt duktiga, det är helt otroligt vad snabbt de lär sig! Och de är så söta. Jag Sebbe och Tobbe bestämde idag på lunchen att vi ska kidnappa en 4-årig tjej:P Hon heter Isabelle och är så grymt söt, ser ut som en liten docka med stora blåa ögon, blonda lockar och en bedårande rosablommig overall. Och hon skrattar nästan hela tiden och hennes goda humör och småbusiga upptåg smittar verkligen av sig!

Efter förmiddagens lektioner blev det lång lunch och min tur att vara i skidskolan på eftermiddagen. Men det var inga lektioner inbokade så vi åkte ut i backarna istället. Det var lugnt i shopen så Tobbe som skulle vara där idag fick också följa med. Fredrik drog med oss ut på mitt livs första riktiga Off Pist-åkning. Det var läskigt i början, vääldigt jobbigt men också grymt kul! Fick hjälp av Jakob att prova ut bättre pjäxor idag också och dom var helt otroligt bra, min skidåkning blev fan dubbelt så bra med dessa superbra pjäxor! Hade ingen aning om att ett byte av pjäxor kunde göra sådan skillnad!!

Efter offpiståkningen och några åk i de vanliga backarna drog vi ner till shopen och bytte om och sedan blev det ett besök på after skin. Lite dricka och trevligt sällskap är aldrig fel så vi hade en grymt trevlig eftermiddag!! Sedan bar det av hemåt där alla gjorde sin egen mat och vi kollade en stund på tv tillsammans. Sedan gick jag upp till mitt rum och har pratat lite i telefon och så...

Ja detta var verkligen en härlig torsdag!! Lite skillnad mot 8.45 - 16.00 i plugget som det är annars:P

PussPussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman kul att du har det bra.Själv har jag jobbat och sen joggat med laget 3st kom,inte kul.Puzz mum

2009-02-19 @ 22:27:24
Postat av: Mamma

Hallå vad gör du?Puzz mum

2009-02-22 @ 19:27:36
Postat av: Emelie

Grattis! Du gissade rätt=)

2009-02-22 @ 20:05:32
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0