17 & 18 februari

Hej!

Hann aldrig skriva igår så detta får gå över två dagar. Igår var jag i skidskolan hela dagen. Barngrupperna på förmiddagen sen in på lunch och sedan en grupp med lite större barn som åker på en högre nivå och sist en privatlektion med två grabbar på 13 och 16 år. Hela dagen var jag med Julias grupper, en jättetrevlig tjej som bara är ett år äldre än jag. Var hemma 16.30 och då städade jag iordning på rummet och plockade in allting i garderoberna eftersom jag varken har orkat eller hunnit detta innan. Sedan gick jag ner till köket och lagade mat. När jag satt och åt kom resten av Fjälllyan gänget också till köket (Matilda, Sebastian och Tobias). Tillsammans kollade vi på tv en stund. Sedan bestämde jag och killarna oss för att gå ner till Le Ski för något att dricka. Men där var det dödare än dött och när Andre kom dit bjöd han med oss upp på spelkväll. Vi gick hem till två tjejer som jobbar på värdshuset Rödluvan och vi var väl en 12 pers där ungefär. Vi delade upp oss i lag och spelade TP (som jag och Sebbe vann!) Och sedan "Med andra ord" som vi däremot förlorade men som också var grymt kul!! Vi hade supertrevligt och jag var inte hemma förrän 01.00

Idag har jag jobbat i skidskolan på förmiddagen, fick ha en grupp själv en liten stund för Julia var tvungen att vänta nere vid liften tillsammans med en liten tjej som fått ont i ett fall och inte ville åka mer. På eftermiddagen var jag i skidshopen men det var inte sådär överdrivet mycket att göra men tiden gick ändå fort på något sätt. Nu ska jag gå och duscha innan matlagning och sedan är det ju dags för semestersvenskar:D

Och förresten, lilla Sara, jag lovar att ta det lugnt i backarna!!

Ha det gött allesammans!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som du har haft det jättebra under dom här dagarna som har gått.Det gick bra att spela i kyrkan jag spelade inga fel!!:)Hela familjen hälsar kramar och pussar.<3<3

2009-02-18 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0