10 februari

Hej!

Så har då ännu en dag gått och som vanligt har den sprungit förbi...Har inte fått gjort sådär överdrivet mycket idag. Gick upp vid 10 och tog promenix till optikern för tidsbokning och affären för lite inköp vid 11-tiden. Hemma igen och packade till klockan 13...därefter blev det dator, middagsätning och så hjälpte jag Sarisen att baka bullar...Hann bli en varm vaniljbulle och ett glas mjölk (mums!!) innan det blev dags att gå och träna...30 core och 30 spinn var det idag och det var sådär..tycker egentligen inte att spinning är så värst spännande, tacka vet jag aerobic, det är vad jag kallar rolig träning!! Men man får ju ta vad som finns att få:P

Nej, nu ska jag gå och lägga mig men först måste jag ta bort stor del av min packning eftersom den ligger ovanpå sängen...allra först får jag nog komma på ett bra sätt att lägga allt på golvet så att det iaf blir någon slags ordning, har en svg aning om att det nog blir lättare när allt ska ner i väskorna då:P hehe

Sov gott och dröm söta drömmar!!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0