Skäms på mig!

Hej!

Usch så jag skäms, lova att skriva en massa om min tågluff men sen knappt skriva ett enda inlägg med speciellt mycket innehåll. Jaja, saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Får först och främst skylla på tillgången till internet, den var ganska dålig och när jag var på internetcafeer gick halvtimmen för 2 (!) euro jäkligt fort och jag hann inte blogga. Jag vill liksom ha åtminstone lite tid på mig att plita ner mina tankar och saker som hänt. Sedan var våran mini-pc lite bråkig, när jag skrev råkade jag nämligen trycka på någon knapp (vet fortfarande inte vilken) som gjorde att allt man skrivit försvann. Då när man skrivit om texten två gånger och råkar trycka på den satans knappen en tredje gång, jag vet inte hur du hade gjort men jag blev i alla fall lite putt och orkade inte skriva om en tredje gång faktiskt :P

Men men jag får helt enkelt skärpa mig i framtiden, som min kära mor sa till mig häromdagen, det är ingen idé att gå omkring och må dåligt över och ångra det som varit, det är bättre att se framåt och göra bättre ifrån sig i framtiden. Vad hon menade med detta är inget jag behöver gå in på här.

Nej, nu ska jag sätta mig och göra om bloggdesignen lite så den matchar mitt kommande APU-äventyr, 9 veckor på Cypern :P

Ha de gött alla ni som betyder något, hoppas ni vet att ni gör det!!

PussPuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0