23 augusti - Imorgon gäller det

Hej!

Jag har precis stängt mina väskor och satt mig i soffan. 22.5 kg blev vikten :P Skönt att vara klar men känslan av att jag glömt något är som vanligt tillbaka :S Men förnuftet säger att det mesta som jag kan ha glömt finns att köpa där. Imorgon är det upp kl 04:50 för avresa från Grästorp kl. 05:30 som gäller.

Kanske inte har skrivit ordentligt exakt vad jag ska göra förresten: Den 24 augusti och nio veckor framåt ska jag bo och praktisera i Ayia Napa på Cypern. Ska praktisera som aktivitetsvärd på hotellet "Panas Holiday Village" tillsammans med två av mina skolkamrater. Vi ska bo på ett personalboende tillsammans med 4-5 stycken till så vi är totalt 7-8 stycken som ska göra Ayia Napa osäkert :P
Mina förhoppningar är att lära mig otroligt mycket om jobbet som aktivitetsvärd, säsongsarbete i solen och även om mig själv. Men framförallt är målet att ha oootroligt roligt tillsammans med mina klasskamrater.

Ska försöka skriva så mycket som möjligt här så att ni har lite koll på vad som händer och sker :P

Nej, nu ska jag ta vara på sista kvällen med familjen på ofattbart länge. Usch, jag kommer verkligen längta hem.
Men men, det är sådant man får räkna med. Får jag som jag vill i framtiden kommer jag ju vara borta 4-6 månader i taget så detta blir bra träning.

Ha de gott alla som läser, kommer sakna er något grymt!!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0