13 augusti - Jag har glömt något!

Hej!

Det här med bloggsuget går verkligen i vågor, har inte varit sugen alls på länge men nu har det av någon anledning kommit tillbaka, ser ingen egentlig anledning men här är jag igen i alla fall, får se hur länge det varar :P

Denna dag började vid 9-tiden, då jag gick upp och duschade. Vid 10 åkte jag och Sara till Trollhättan för en lång-fika med Lina och Susanna som vi inte träffats sen skolavslutningen. Vi hade supermysigt med fika i solen och sedan lite shopping. Vid ett-tiden åkte jag och Sara till farmor och farfar. Där hade vi bokat fotvårdstid hos farfar och passade även på att käka lunch. Plockade upp My hos kusinerna och åkte sedan tillbaka till gamla G-torp igen.

Hade klipptid idag också, lika skönt som vanligt att bli av med sletna toppar och risig hårfärg. Väl hemma igen pratade jag med Fröken Flyttpanik som är ett passade namn på
Erica dessa dagar, men jag förstår henne såklart och lyssnar mer än gärna på hennes funderingar :)

Men grymt kul att hon kommer med på våran Stockholmsresa i alla fall! Ja, dit bär det av imorgon bitti och därför sitter jag nu här med en av det negativa sakerna med att åka bort, nämligen "glömt något-paniken". Som innebär att orden "jag har glömt något" står på repeat i min hjärna och kommer så göra tills jag kommer på något som jag har glömt och inser att jag klarar mig utan det. Det är samma sak varje gång, och inte spelar det någon roll om jag ska vara borta 3 dagar eller 3 veckor, känslan är den samma och jag gillar den inte!

Jaja, nog babblat för idag nu :P

PussPuss

Kommentarer
Postat av: erica

fröken flyttpanik här.. kom just på flera saker som inte är nerpackade till flytten... det får jag ordna på söndag kväll, för nu bär det av till el stockholmo!;)

2009-08-13 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0