22 april

Hej!

Så har man varit tillbaka i vardagen i skolan i tre dagar då. Och hur känns det då? Jo, kul att träffa alla härliga människor igen, men det är äckligt vad fort det går innan allt blir tradigt och det knappt känns att man varit borta..och det är inte lite arbete man fått heller. Har pluggat minst 2 timmar varje dag den här veckan, alltså efter skoltid.

Annars har det varit bara fint. Tog en grymt härlig promenad på en timme i solskenet idag, såå skönt. Men det allra bästa var att jag kunde gå i t-shirt och trekvartsbyxor UTAN att FRYSA...så härligt, jag älskar verkligen våren när solen, värmen, blommor och grönt kommer tillbaka. Dessutom är vårshopping så mycket roligare än höstshopping, om jag hade pengar skulle jag kunna köpa vääldigt mycket kläder, det är ett som är säkert!

På tal om pengar, har ägnat stor del av denna vårdag åt att söka efter helgjobb på internet, men det fanns inte så mycket att tillgå. Det enda jag hittade är kassabiträde på cafeet på NÄL, jag ska nog söka det plus att skicka mitt cv till espresso house. Men har du ett helgjobb till mig så hör gärna av dig:P

Men men, nu ska jag kolla på fråga olle. Man kanske kan lära sig något:P haha..nej men några goda skratt får man sig i alla fall och det är faktiskt aldrig fel!

PussPuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0