Tankar

Sitter här i min soffa på Tjörn och försöker komma underfund med vem jag är och vad jag känner...läste precis igenom min gamla blogg på msn space...en mening som jag skrivit för lite mer än ett år sedan  är "det tar längre tid än man tror att hitta sig själv". Faktum är att de orden stämmer så jävla väl, och faktiskt ännu mer nu än då..När jag ser tillbaka på vem jag var när jag t.ex. gick i nian är jag såklart till stor del samma person nu..Men ändå inte för det är så mycket i min personlighet som har förändrats sedan dess..Vissa saker är så annorlunda att jag själv inte kan förstå en del saker jag gjort...Jag undrar vad jag skulle tycka om mina gamla klasskamrater från grundskolan om vi träffades första gången och började samma klass idag...Det känns som om det skulle vara väldigt annorlunda grupperingar  eftersom de flesta säkert har förändrats lika mycket som jag...Men vissa saker skulle säkert också vara sig lika..

Men vem är jag idag då? Ja, jag vet fortfarande inte säkert men jag vet att om man trivs med den man är, så är det lättare att ta in nya personer på ett bra sätt, eller vet och vet egentligen det känns som det är så det är i alla fall :D

Också du...vi känner inte varandra så väl än men ändå så tycker jag om dig jättemycket och är nyfiken på att lära känna dig mer och mer..Känslan i magen är iaf grymt bra och det här är det närmaste jag någonsin varit att vara kär!

Kändes grymt skönt att blogga lite idag...vissa saker som snurrar runt i hjärnan klarnar av någon anledning lite grann av att komma ut i form av bokstäver...förklara det den som kan;)

Ha de gött alla mysiga människor!!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0