Regn...

Hej!

Här sitter jag ensam i vårt lilla hus och tittar ut på regnet, åker inte hem till Grästorp förrän imorgon då jag ska jobba på Öppet Hus på skolan 10-14...hade planer på att ta en promenad nu men eftersom det öser ner utanför fönstret tror jag att jag lägger ner det :S

Innan jag satte mig här i soffan i stugan har jag suttit hemma hos Ingemar  i en halvtimme (han som vi hyr stugan av) Sara åkte nämligen hem till Grästorp med nycklarna till stugan i väskan, smart som hon är (får erkänna att det nog delvis är mitt fel också). Men men, satt och fikade med ett av Ingemars barn medans jag väntade så jag slapp iaf stå i regnet och frysa:)

Är lite arg på min mobil också, har ju bytt till halebop och då måste man sätta i det nya simkortet efter 10 dagar och det simkortet har kommit och ligger hemma och väntar på mig..men som sagt är ja inte hemma förrän i morgon eftermiddag så det får stå "SIM inaktivt" i min mobil tills dess:S Men jag är åtminstone inte helt avskuren från kontakt då jag har fått låna Saras mobil, hon är lite bra att ha ibland iaf, haha;)

Hoppas jag hittar på ngt att göra ikväll också..kmr bli lite segt att sitta här alldeles ensam hela kvällen annars:S

Ha de gött alla härliga människor!

PussPuss


Kommentarer
Postat av: erica

om du bara kunde palla dig ut på msn så kan jag hålla dig sällskap ikväll!

2008-11-07 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0