Onsdag

Hej!

Efter en veckas lov, som vanligt flög det förbi fort men det var skönt så länge det varade;) Från torsdag till lördag bodde jag hos Carro i Skärhamn..alltid lika trevligt att träffa de härliga människorna! Resten av helgen blev det familjemys innan det bar av till Tjörn igen på Måndag morgon.

Dagarna har flytit på och nu är det redan onsdag kväll, det går så fort ibland att jag knappt hinner reagera, det är i och för sig bra men ibland undrar jag verkligen vart timmarna tar vägen;) Idag har det inte hänt så mycket, hade min vanliga och alltid lika härliga sovmorgon och började kl. 11:D I skolan var det fullt upp med förberedelser för vårt Öppet Hus som är imorgon och på Lördag, ska bli kul om det kommer mycket folk!

Slutade skolan vid 15 och var hemma typ kvart över..då tog jag en promenad med musik i öronen, alltid lika skönt men liite för kallt idag, och värre blir det förmodligen....Efter promenaden var det plugg som gällde, typ en timme satt jag med matten sen kom ett jobbigt tal och då gav jag upp direkt, har verkligen inget tålamod för det där!! Usch, varje vecka frågar jag mig varför jag skulle välja den där Matte B kursen, som det känns nu kmr jag inte klara den ändå:S

Nu ska jag kolla på vänner, älskar verkligen det, funderar på att köpa en box, frågan är vilken?

Ha de gött alla underbara människor!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0