En månad kvar..

Hej!

Idag är det exakt en månad kvar till julafton, sägs om det va? Härligt säger jag, älskar julen d är så mysigt och dessutom ska de firas ordentligt i år eftersom d blev lite dåligt av den varan förra året, ja det var superhärligt i Thailand också men jul är jul!

Nu sitter jag här vid datorn i mitt svinkalla hus, ikväll är d kallare än vanligt eftersom det vart så kallt ute så klädseln är: leggings, mjukisar, en t-shirt, två övetröjor, tre par sockar plus fleecefilt och jag fryser fortfarande...Nästa helg är det jag som INTE tänker sänka värmen...d får vara hur energislösande det vill!

Helgen har varit bra och lugn..var fyllechaffis åt erica i fredags och d var jättetrevligt men shit va trött jag var på lördagen ,jag däckade i soffan halv åtta och mamma fick väcka mig för att vi skulle äta..haha, innan dess hade jag hunnit kolla på mysans fotbollscup (alltid kul att se småtjejerna spela) sen var jag hos erica och pratade och bytte lite kort från turkiet och åt en mumsig kebabtallrik:D , fan vi borde träffas på det sättet oftare, det behöver ju liksom inte vara mer ambitiöst än så..På söndagen blev det en promenad och lite städning och så kom adventsstakarna fram - mys  mys mys!!

Nu vill syrris ha hjälp med maten...skriver nog lite mer sen:D

PusssPuss

Kommentarer
Postat av: erica

haha, ja det var väldigt snällt av dig o ställa upp med skjus.. O du är alltid välkommen hem till mig med en kebabtallrik! ;P

2008-11-26 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0