Semester

Äntligen börjar det kännas i kroppen att det är semester..av någon anledning får jag aldrig de känslorna när jag är kvar hemma..visst jag är ledig och gör vad jag vill men det känns ändå inte på samma sätt:S Nu efter ett par dagar i stugan i Fjällbacka känns det däremot och jag är gladare trots alla dumma tankar som snurrar ibland så är det faktiskt lättare att försöka koppla bort dom här...Idag har jag mest slappat och spelat sims i mängder..var inne i Fjällbacka en stund också, spelade minigolf med familjen och gick ner på bryggan för att kolla in alla festprissar på båtarna som deltar i seglarveckan..måånga snygga killar fanns att dregla över:D:D Det finns det iofs alltid på kusten:D Blev däremot inte det minsta sugen på att festa själv..sen jordgubbens mår jag illa vid blotta tanken på sprit och fest och det var till och med svårt att smaka på lite vin häromdagen..som det känns nu kommer jag alrdig dricka mer eftersom jag nu vet hur j*vla mycket som blir fel när man totalt tappar kontrollen..så idiotiskt..men det enda som går att göra nu är att försöka glömma glömma och gå vidare även om det är svårt eftersom tankarna kommer hela tiden, att inte ha en aning om vad man gjorde under i princip en hel kväll är fruktansvärt och det är något som jag kommer ångra i hela mitt liv eftersom jag förlorade en bästa vän och flera personer som kunde blivit fler fantastiska vänner, faan va dum jag är och att jag inte kan förklara mitt beteende för fem öre gör ju inte saken bättttre. Man gör inte så, så är det bara, PUNKT!!!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0