Min dag

Att ha något att göra är just nu det bästa som finns, då behöver man inte tänka och när jag inte tänker så mår jag inte lika dåligt utan klarar av att koppla bort. Idag körde jag till stan med min lilla syster, musiken på högsta volym och sång för full hals är också bra för att koppla bort tankarna. Älskar verkligen låten "Hold on be strong´", bra att sjunga med i och texten ger mig grymt mycket hopp också. Hur som helst så var trippen till stan väldigt lyckad för min del, tack för att du kom med den grymma iden lilla syster:D Jag hittade ett par ursnygga byxor som jag förmodligen kommer bo i ett tag;) och några grejer till...tycker lite synd om syster dock som letade igenom hela Överby efter ett par bra shorts utan att lyckas, det var ju faktiskt det som var anledningen till att vi åkte över huvudtaget. Men men de löser väl sig förmodligen innan vi åker till Spanien! Köpte en klänning ihop med syrran också..tror dock vi kmr bråka om vem som ska ha den när och sånt men skitsamma, den var dösnygg och det fanns bara en och i valet mellan att dela och inte få tillgång till den alls (eftersom det var hon som hittade den) blev det som det blev. Imorgon bär det av till kusten och stugan i Fjällbacka, datorn följer såklart också med annars funkar de ju inte;)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0