Igen

Inatt kunde jag inte sova igen..de senaste tre veckorna har jag legat och snurrat nästan varje natt på grund av alla tankar som snurrar..kl 3 tror jag att jag somnade en stund men vad hjälper det när jag vaknade kl 6:S Men men, kanske har jag bara mig själv att skylla...Hur som helst så har jag inte´gjort så mycket idag..packat det sista och kört ner till kusten och stugan i Fjällbacka där jag slappat hela dagen..Försökte hämta paketet jag beställt också men det hade inte kommit, de hade felsorterats och istället hamnat på Ica i MELLLERUD!?! va fan ska de där och göra?? Så nu kmr det inte förrän tidigast torsdag, snacka om störande..bara för att jag väntar liksom!! Nu ska vi snart ha årets första skaldjursafton, brukar alltid bli minst 3 kvällar under veckan i Fjällbacka med räkor, kräftor och allt annat som hör till:D Mums är vad det är!!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0