Hej vad gör du? Puss

Ojdå, de va visst ett tag sedan jag skrev nu..men så blir de ibland i vilket fall så mår jag så himla mycket bättre nu på grund av ett litet men oerhört viktigt litet sms så det är inte sant..i sms:t stod det bara "Hej vad gör du? Puss" men de fem orden har aldrig varit viktigare än då och onsdagskvällen är det bästa som hänt på över en månad. Då fick jag reda ¨på att jag inte är så hatad som jag trodde och det var som en stor sten lämnade min kropp..alla tankar och jobbiga bilder i huvudet som plågat mig i en månad bleknade och jag är grymt glad..och alllt på grund av ett litet sms på 5 ord

PussPuss
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det va så lite så :)

2008-08-01 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0