Första inlägget

Hej
Eftersom jag är lite efter alla andra har jag nu skaffat mig en blogg. Mest för min egen skull, jag svämmar snart över av tankar och funderingar och behöver ett utrymme där jag kan lämna dem. En vanlig dagbok är inget alternativ eftersom jag fan får skrivkramp på 2 minuter och orkar inte ens skriva en sida, dessutom känns det för mycket som skolan och inte kan man sitta på msn samtidigt heller haha! Nej men allvarligt talat, en blogg är så mkt snabbare och jag får ut tre gånger så många tankar på samma tid jämfört med en vanlig dagbok. nej usch nu får det va slut på babblandet, nu har jag skrivit 5 rader utan ett enda vettigt ord, du som orkade läsa borde få nån slags medalj :D

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0