Vardag igen

Efter mina två veckor i Spanien som faktiskt blev mycket roligare och härligare än jag trodde kastades man in i vardagen igen. I söndags var vi och flyttade alla grejor från lägenheten och städade den och det var så jävla gött att få lämna det där bostadsområdet för gott och få slippa åtminstone på fritiden...I måndags packade jag upp spanienväskan och packade inför flytten..På kvällen kom Erica och hälsade på och jag fick födelsedagspresenter eftersom hon antagligen gett upp hoppet om att jag kommer ha något födelsekalas men tro mig Erica dessertmiddagen kommer snart, men jag kanske inte kan kalla det för födelesedagskalas:D...Men men vi hade en grymt trevlig kväll och det är det som är så härligt och oförklarligt med er, det kan gå månader mellan vi träffas men ändå så känns det som vi sågs igår, jag hoppas och tror faktiskt det förblir så föralltid..Igår packade jag ännu mer och tvättade massa kläder och viktigast av allt så fick jag träffa Angelica:D vi hade en mysig fikastund och jag är så glad att jag har kvar en så fantastisk kompis<3

Idag började då skolan och det var också mkt blandade känslor, härligt att få träffa de jag gillar men obehagligt att träffa de jag inte gillar men jag har bestämt mig för att inte bry mig och då ska jag inte göra det heller, så det så! Fick iaf följa med Carro hem och det var grymt kul, sedan gick vi och åt/fika med några av hennes kompisar...hennes kompisgäng var superhärligt och man kände sig verkligen välkommen!! 

Idag har jag lyckats skriva ytterligare ett supervirrigt inlägg men det är väl sån jag är antar jag men som jag skrev sist, någon ska vara det också:D

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du har inga virriga inlägg, jag vet några som har det ännu virigare.. puss ses i morgon

2008-08-21 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0